گفتگوی اختصاصی با افتخارآفرین تورنمنت ریاضی مسکو؛

دارای رتبه برتر در تمام آزمون های آیه های تمدن بسیج هستم

عمادالدین رسولی گفت: عامل موفقیت خود را اول یادگیری دقیق و بعد از آن تمرین و پشتکار برای درس می دانم.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۹۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عمادالدین رسولی، دانش آموز بسیجی استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب دیپلم افتخار تورنمنت ریاضی مسکو در کشور روسیه شد.

این دانش آموز بسیجی موفق علمی در معرفی خود طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت: عماد الدین رسولی هستم دانش آموز پایه دهم از مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بروجن.

وی پیرامون آشنایی خود با بسیج و فعالیت هایش در واحد مقاومت دانش آموزی بیان داشت: در سال ششم ابتدایی با صحبت هایی که از دبیران و دانش آموزان شنیدم تصمیم گرفتم که در بسیج دانش آموزی ثبت نام کنم و به فعالیت در این عرصه پرداختم. قریب به دوسال است که به عنوان شورای پیشگام در واحد دانش آموزی نیز به فعالیت مشغول می باشم.

رسولی، درباره علاقه شدید خود به ریاضی اظهار کرد: پدر من دبیر ریاضی بود و وقت زیادی را در زمینه ریاضیات با من می گذارند و با معرفی من به خانه ریاضیات شهرستان زحمات زیادی برای من کشید.

این نخبه علمی گفت: من نیز با فعالیت های بسیار در خانه ریاضیات و استفاده از امکانات آنجا توانستم در درس ریاضی و دیگر دروس رشد قابل توجهی داشته باشم.

وی، درباره مقام هایی تاکنون کسب نموده اظهار کرد: کسب مقام سوم مسابقات شهر ریاضی در شهر مشهد، کسب رتبه های برتر شهرستان ، استان و کشور در تمام آزمون های آیه های تمدن بسیج و خانه ریاضیات و هم اکنون در مسابقات بین المللی ریاضی مسکو موفق به کسب دیپلم افتخار از آکادمی ریاضی مسکو در این مسابقات شدم.

عمادالدین رسولی، عامل موفقیت خود را اینگونه توصیف کرد: عامل موفقیت خود را اول یادگیری دقیق و بعد از آن تمرین و پشتکار برای درس می دانم؛ چون که تمرین و پشتکار بسیار در پیشرفت درسی نیاز است و جایگاه مهمی دارد.

وی، پیرامون استفاده خود از فضای مجازی نیز گفت: از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف ‌و به صورت برنامه ریزی شده استفاده می کنم.

این دانش آموز موفق در پایان به هم سن و سالان خود توصیه کرد: مهمترین توصیه من این است که برای کارها و فعالیت های خود اول یک برنامه ریزی دقیق داشته باشند و از امکاناتی که در دسترس دارند حداکثر استفاده را داشته باشند. از معلمان خود کمک بخواهند و از آنها بیشترین بهره را ببرند و اینکه درس ریاضی را را اصلا به عنوان یک کوه نگاه نکنند، بلکه آن را مثل یک پل برای خود بگیرند که با فراگیری و تمرین آن بتوانند دیگر درس ها را نیز به آسانی پشت سر بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار