ثبت ۴۰۳ شکایت مردمی از ایرلاین‌های داخلی در ۵ ماه

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه ۴۰۳ شکایت علیه ایرلاین‌های داخلی مطرح شده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۰۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا جعفرزاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تا  نیمه مرداد، به 403 مورد شکایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های هواپیمایی و 281 شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز 36 دفتر و تعلیق 47 دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد که از این تعداد، لغو مجوز 12 دفتر و تعلیق 15 دفتر مربوط به استان تهران و بقیه از شهرستان ها بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: در این مورد نیز عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تایید سازمان هواپیمایی کشوری، گران‌فروشی و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) نیز از جمله عوامل تعیین کننده در لغو و یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال 96 تاکنون به شمار می رود.

ارسال نظرات