مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام جهادگر نستوه شهید حاج سید عبدالله حسینی با عنوان "افتخار شهر آبروی محله" در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۱۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهداء و مسئولین شهرستانی و استانی، مراسم یادواره افتخار شهر، آبروی محله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام جهادگر نستوه شهید حاج سید عبدالله حسینی در مسجد جامع شهیدبهشتی فرادنبه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدیه در این مراسم با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی با بیان اینکه پیام نهایی شهدا این است که باهم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا بگیریم.

حجت الاسلام مهدیه، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

سردار شهید حاج سید عبدالله حسینی در تاریخ 13تیرماه 1364 با سمت فرمانده گردان حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام)، فرمانده گردان مهندسی راهسازی اورامانا مریوان هنگام انفجار دینامیت و ریزش کوه و پرتاب به آب به شهادت رسید.

ارسال نظرات