امام جمعه تربت حیدریه:

ایمان به مدیریت و حاکمیت دینی و ولایت محوری در شخصیت شهیدان رجایی و باهنر آشکار بود

امام جمعه تربت حیدریه گفت: شهیدان رجایی و باهنر مومن به انقلاب اسلامی بودند و ایمان به مدیریت و حاکمیت دینی و ولایت محوری در شخصیت این دو بزرگوار آشکار بود.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۱۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

  به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در تربت حیدریه اظهار کرد: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا صرف به برگزاری مراسم و نام بردن نیست، بلکه هدف اصلی استمرار راه و شخصیتی است که آنها با اخلاص و معنویت برای بقا و تقویت انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشتند.

وی سرلوحه قرار دادن ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر را در مسئولان امروز کشور از ضروریات برشمرد و افزود: این دو شهید بزرگوار خود را وقف انقلاب و اسلام کردند و هیچگاه در برنامه های کاری خود ساعت و تعطیلی را ملاک قرار ندادند بلکه با مدیریت انقلابی و جهادی برای کشور تلاش کردند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی، اخلاص، تعبد و دلدادگی را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: مسئولان کشور باید تلاش کنند تا این روحیه در بدنه قوای سه گانه متبلور شود تا با استناد به آن رشد و توسعه محقق شود.

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر مومن به انقلاب اسلامی بودند و ایمان به مدیریت و حاکمیت دینی و ولایت محوری در شخصیت این دو بزرگوارآشکار بود.

وی اظهار کرد: امروز با توجه به امکانات بیشتر و فناوری های نوین و بروز نسبت به دهه ۶۰ انتظار بر این است تا مسئولان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و استفاده از توانمندی داخلی، رشد اقتصادی و ارتقای سفره معیشتی مردم را رقم بزنند.

در ادامه مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، اقتدار حوزه امنیت دفاعی و نظامی را عامل اصلی موفقیت در سیاست خارجی برشمرد و افزود: اقدامات رزمندگان اسلام در غرب آسیا عمق استراتژیک دفاعی انقلاب اسلامی ایران را گسترش داد و باعث شد تا جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه ارتقا یابد.

احمد علی موهبتی به بی اعتمادی آمریکا در توافق برجام اشاره کرد و گفت: مهمترین اثر داخلی توافق برجام این بود که همگان در کشور به بدعهدی و بی اعتمادی سیاستمداران ایالات متحده آگاه شدند و این نگاه هماهنگ اثر گذار است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با علم به اینکه حتی با عبور از شرایط تحریم بیگانگان چالش دیگری به بهانه های حقوق بشری برای کشور ایجاد می کنند سیاست های اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته تا کشور از درون مقاوم شود و نمونه بارز آن ارتقای رشد منفی۶٫۸ درصدی به مثبت ۸ درصد است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: ریشه کن کردن فقر مطلق و اشتغال دو محور اولویت دار دولت دوازدهم است که در حوزه تولید و اشتغال نیاز به سرمایه گذاری ۷۷۰ هزار میلیارد تومانی است که عمده این اعتبار باید توسط بخش خصوصی، مردم و سرمایه گذاری خارجی تامین شود.

وی از ارتقای ظرفیت تولید پارس جنوبی، حوزه بهداشت و درمان، شرکت های دانش بنیان بعنوان بخشی از فعالیت های شاخص دولت در چهار سال گذشته یاد کرد. پس از پایان این مراسم که در حسینیه مقام معظم رهبری(بیت امام جمعه) برگزار شد، دبیرستان پسرانه امام حسین(ع) با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار