خبرهای داغ:
مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری جشنواره تعاونی برتر در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در روز سه‌شنبه هفته جاری در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۲۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابوالقاسم یوسفی صبح امروز با تبریک آغاز هفته تعاون ظهار کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان روز سه‌شنبه 14 شهریورماه جاری در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آغاز هفته تعاون برنامه‌های متعددی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود از جمله می‌توان به نشست مدیران تعاونی با فرمانداران شهرستان‌های گلستان، برگزاری مسابقات ورزشی برای تعاون‌گرهای گلستانی و تعاون و اشتغال بانوان اشاره کرد.

*نمایشگاه شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی در کلاله برگزار می‌شود

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در هفته تعاون درنظر دارد برگزاری نشست با تمامی بانوان تعاونگر در سطح استان گلستان که در راستای فعالیت‌های تعاونی بانوان است.

یوسفی برگزاری همایش‌های متعدد را یکی از برنامه‌های اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های متعددی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود از جمله شرکت‌های تعاونی صنایع‌دستی است که این نمایشگاه در روز 13 شهریورماه جاری در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله برگزار می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌‌های تعاونی در استان گلستان خبر داد و بیان کرد: در روز چهارشنبه 15 شهریورماه جاری به صورت افتتاح متمرکز در شهرک صنعتی شمال 2 شهرستان کلاله در طرح تعاونی شایان بتن است و یکی از فعالیت‌های اقتصادی است که از طریق تعاونی فعالیت می‌کنند.

*21 تعاونی برتر استان گلستان تجلیل می‌شوند

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مهمترین برنامه ما در هفته تعاون برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان است که در این جشنواره از تعاونی‌های برتر استان تجلیل خواهیم کرد.

یوسفی افزود: برای تمامی تعاونی‌ها سامانه‌ای تعریف شده است و از دو ماه گذشته تاکنون تمامی تعاونی‌هایی که واجد شرایط هستند در این سامانه ثبت‌نام کردند و در 21 گرایش تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: در گرایش‌های 21 گانه، 21 تعاونی به عنوان تعاونی‌های برتر استان گلستان معرفی شدند که روز سه‌شنبه در جشنواره تعاونی برتر از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد.

*2 تعاونی استان گلستان در سطح ملی حائز رتبه شدند

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دو تعاونی استان گلستان در سطح ملی حائز رتبه شدند، ابراز کرد: یکی از اتحادیه‌های مرتع‌داری و تعاون بنیاد توسعه کارآفرین در سطح ملی حائز مقام و به عنوان تعاونی برتر ملی معرفی شدند.

یوسفی گفت: جشنواره تعاونی برتر در کشور روز دوشنبه 13 شهریورماه جاری برگزار خواهد شد که از این دو تعاونی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیامک/

ارسال نظرات
پر بیننده ها