با حمایت حوزه هنری آذربایجان شرقی؛

نمایش «گوش‌هایم را بشنو» تولید می شود

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت‌های مستقیم مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از تولید نمایش‌های ارزشمند برای اجرای عمومی در آذربایجان شرقی، یک متن در اولویت تولید قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۵۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، جواد کریم نژاد افزود: بر همین اساس نمایش «گوش‌هایم را بشنو» نوشته علی پوریان در سال جاری برای اجرای عمومی در حوزه هنری استان تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: از آذربایجان شرقی  10متن پس از فراخوان گروه های نمایشی و نمایشنامه نویسان استان متن نمایشنامه ها جمع آوری شد و بعد از خوانش اولیه توسط استاد مهدی لزیری و سیروس مصطفی، در نهایت سه متن به مرکز هنرهای نمایش ارسال و از میان آن ها نمایش فوق جهت تولید صحنه ای مورد حمایت مرکز هنرهای نمایشی قرا گرفت.

کریم نژاد اضافه کرد: آذربایجان شرقی با ارسال متن نمایش فوق در موعد مقرر به مرکز آمادگی خود را برای تولید نمایش «گوش‌هایم را بشنو»  اعلام کرده است.

وی بیان کرد: تلاش برای رونق تئاتر استان‌ از موارد مورد تاکید مدیریت مرکز هنرهای نمایشی است که به شکر خدا برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ مرکز تاکنون توانسته بسیاری از اهداف تعیین شده را محقق کند.

اجرای عمومی نمایش‌ فوق حداقل 10 شب خواهد بود و پس از آن با تایید کارشناسان مرکز همین آثار در اولویت انتخاب برای حضور در مهرواره‌ تئاتر و جشنواره‌های مناطق تئاتر سوره نیز قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار