امام جمعه اصلاندوز:

خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات جامعه در اولویت برنامه‌های دولت باشد

امام جمعه اصلاندوز گفت:خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات جامعه باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت:عید سعید قربان، یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است و این عید بزرگ عید بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است.

وی در ادامه پیام حج امسال رهبر انقلاب،را قاطع و تاریخی و تعیین‌کننده دانست و گفت: بی تردید این پیام برای کشورهای اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبرای امت اسلامی راهگشاست.

امام جمعه اصلاندوز به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به دولت دوازدهم اشاره کرد و از آنها خواست در طول تصدی مسئولیت هایی که بر عهده دارند با تمام وجود برای تحقق آنها جدی اقدام کنند.

حجت الاسلام اسدزاده گفت: دولتمردان توجه به روحیه انقلابی ، مدیریت جهادی ، اقتصاد مقاومتی ، بهره گیری از نخبگان و دلسوزان جامعه ، توجه به جوانان و افراد مومن در سایه وحدت بیشتر به مردم خدمت کنند.

امام جمعه  اصلاندوز تصریح کرد: داشتن ارتباط صمیمی و همیشگی با مردم ، اخلاص در کارها ، تقویت روحیه گذشت و فداکاری و همچنین روحیه انقلابی و جهادی باید مدنظر نیروهای دلسوز نظام و دولت باشد.

وی معیشت مردم،تعامل گسترده با دنیا،ایستادگی مقابل سلطه طلبان و زورگویان را از محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد که برای دولت دوازدهم توصیه کردند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان ضمن تسلیت شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی گفت:مراسم تشییع پیکر آن شهید گرانقدر فردا شنبه در تهران برگزار می شود.

 

منبع:ارس تبار

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار