خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت موسسات خیریه در نشست های استانی و کشوری مورد بررسی قرار گرفته چراکه ساماندهی موسسات خیریه امری ضروری است.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دادود محمدی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مهندس فتاح در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هفته گذشته مهندس فتاح در جلسه علنی مجلس حضور یافتند و گزارش جامعی از فعالیت های این نهاد ارزشمند را ارائه کردند.
وی ادامه داد: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف گام های موثری برداشته است که نقطه برجسته و بارز آن موضوع توانمندسازی است.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: ارائه خدمات مختلف به مددجویان، آموزش مددجویان در زمینه فنی و حرفه ای و توجه به مشارکت های مردمی از شاخصه های این گزارش بود.
وی گفت: در مجموع باید گفت آنچه به عنوان گزارش عملکرد از سوی ریاست محترم کمیته امداد کشور ارائه شد دارای آمار و ارقام قابل قبولی بود که باید گفت این گزارش ستونی نشان از حجم خدمات این نهاد در خدمت به محرومان دارد.
محمدی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی نیز نگاه خود را به محرومان براساس اندیشه های انقلابی و امام (ره) مبنی بر توجه به این قشر قرارداده است که به عنوان نمونه در بودجه سال 96 مستمری مددجویان تا سه برابر افزایش یافت.
وی در خصوص لزوم ساماندهی و نظارت بر فعالیت موسسات خیریه بیان کرد: این موضوع در نشست های استانی و کشوری مورد بررسی قرار گرفته چراکه ساماندهی موسسات خیریه امری ضروری است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: موسسه های خیریه باید به نحوی فعالیت کنند که هم افزایی و هم گرایی را در پی داشته باشد و فرایند خدمتی آنها در یک حرکت هم پوشانی به پرهیز از موازی کاری و عدالت در رسیدگی به نیازمندان منجر شود.
وی یادآورشد: در واقع باید خدمات طوری ارائه شود که عدالت در توزیع نیز وجود داشته باشد تا خانواده ای که هزینه های مختلف دارد بتواند سهم بیشتری از این خدمات دریافت کند و موسسه های خیریه نیز با شفافیت عملکرد خود را به مردم عرضه کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها