کد خبر: ۸۹۱۲۱۲۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در یادواره شهدای دانشجو و روستای شایق که با محوریت شهید مدافع حرم محسن حججی در مسجد جامع این روستا برگزار شد گفت:شهید محسن حججی از طیف جهادگران بود که همواره در اردوهای جهادی حضور داوطلب داشت و برای حضور در جبهه مقاومت نیز بصورت داوطلب عازم شد و مردانه به شهادت رسید.

سردار بابازاده افزود:شهید حججی ها با گذشتن از خانواده خویش به جهانیان ثابت کردند بیرق قیام امام حسین (ع) هیچگاه بر زمین نمانده و مدافعان حرم امروز پرچمداران واقعی امام حسین (ع) هستند.

وی تصریح کرد:امثال دکتر معماری اردبیلی زندگی در خارج از کشور با تمامی امکانات رها می کند تا در کشور خود به مردم خدمت کند و از آن سو یک منافق با زیر پا گذاشتن اعتماد مردم کشور و رهبر انقلاب را مورد اماج توهین و هرزه گویی ها قرار می دهد و به شهیدی که از جان خود گذشته خرده می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اظهار کرد:یکی از بزرگترین وظایف ما در سال 96 شرکت در انتخابات بود که با مشارکت چشمگیر مردم درس بزرگی به منافقین و استکبار جهانی داد و نشان داد مردم ایران همواره حامی انقلاب هستند .

سردار بابازاده گفت:حرکت های منافقین و سطنت طلب ها در عرصه فضای مجازی مورد رصد قرار می گیرد و در ایام انتخابات نیز 4 نفر از سلطنت طلب ها قبل از هرگونه اقدام دستگیر و نقشه شوم انها را نقش بر اب کردیم.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه در انتخابات های گذشته عده ای بی خرد عمدی یا غیرعمدی برای نظام چالش بوجود آوردند تصریح کرد: با بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی و مردم در انتخابات اخیر کوچکترین ناامنی بوجود نیامد و این امنیت کشور مرهون شهدای مدافع حرم و پاسداری نیروهای مسلح است.

بابازاده هفته دولت را استمرار راه شهدای دولت و تقدیر از تلاش آنان برشمرد و افزود: موسم انتخابات گذشت و باید همه باهم برای آبادانی کشور تلاش کنیم و این را بدانید دشمن از ایمان شما واهمه دارد و کسانی که در این کشور دلسوز مردم هستند همیشه در سیبل تهمت ها و تیر ها تفرقه افکن دشمن قرار دارند.

 

وی در پایان گفت:برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا فرصتی است که ما فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس را به جامعه فعلی انتقال دهیم.

 

 

منبع:چشمه لر

ارسال نظرات