حکم اعدام قاتل رنگرز برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده است و به صورت فوق العاده در حال بررسی است.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۲۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، دادستان اردبیل ضمن اعلام این خبر افزود: با بررسی های انجام شده و دلایل و مدارک موجود حکم پرونده صادر شد که این فرد از بابت قتل عمل محکوم به قصاص نفس و از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام شده و چون بحث سرقت نیز در پرونده مطرح بود متهم به حبس و شلاق و رد مال از بابت سرقت محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام این فرد برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و متعاقبا اعلام می‌شود.

عتباتی بیان کرد: این رای غیرقطی است و قابلیت اعتراض در دیوان عالی کشور را دارد و منتظر هستیم که این روند ادامه داشته و بعد از اینکه پرونده در دیوان عالی کشور هم مورد بررسی قرار گرفته و قطعیت پیدا کرد در سریع‌ترین زمان ممکن این رای اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان روند بررسی پرونده چه در مرکز استان و چه در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام و رسیدگی می‌شود.

در روزی که پیکر بی جان آتنا کشف گردید و قاتل وی شناسایی شد مردم پارس آباد ضمن تجمع خواستار مجازات وی در ملا عام شدند.

دادستان پارس آباد ضمن حضور در جمع مردم خواستار پراکنده شدن مردم گردید و به مردم قول داد که مجازات قاتل در ملا عام و مرکز شهر پارس آباد صورت خواهد گرفت.

 

منبع:صبح مغان

ارسال نظرات