سارائی گفت: امسال اردو جهادی به صورت قرارگاهی و متشکل از جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد ایلام،باختر، سما و دانشکده علوم قرآنی است که عصر امروز پس از تجدید عهد با شهدای گمنام ایلام عازم روستاهای کم برخوردار؛ وزیر آباد، چغاپوکه، اسلام آباد، دشت آباد، چشم ژاب شهرستان دره شهر می شوند و به مدت ده روز به مردم محروم این مناطق خدمت می کنند.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش امید سارائی، مسئول قرارگاه جهادی شهید حججی ایلام با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی از ایلام گفت: برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. اردوهای جهادی اثر معنوی و تربیتی آن بیشتر از مسائل عمرانی است و هدف از این اردوها بعد تربیتی، سازندگی، معنوی و فرهنگی بوده که در بین دانشجویان به مراتب با اهمیت‌تر و مؤثرتر از بعد سازندگی و عمرانی آن است.
 
سارائی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین اهداف بسیج دانشجویی از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری و رفع محرومیت‌زدایی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در ادامه گفت: امسال اردو جهادی به صورت قرارگاهی و متشکل از جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد ایلام، دانشگاه باختر، دانشگاه سما، دانشکده علوم قرآنی استان است که به مدت  ده روز به مناطق محروم شهرستان دره شهر جهت خدمت به مردم محروم در پنج روستای کم برخوردار؛  وزیر آباد، چغاپوکه، اسلام آباد، دشت آباد، چشم ژاب اعزام می شوند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام مهم ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی را سازندگی دانست و گفت: این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند ضمن اینکه رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.
 
سارائی گفت: در همین راستا 160 نفر از جهادگران بسیجی در یک اردو ده روزه  از فردا در این مناطق محروم مشغول خدمت رسانی در عرصه های فرهنگی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی،اشتغالزایی، عمرانی و غیره می شوند.

وی در پایان افزود: مراسم بدرقه کاروان جهادی دانشجویی شهید حججی دانشگاهای استان ایلام عصر امروز راس ساعت۱۶در مزار شهدای شهر ایلام برگزار خواهد شد و پس از زیارت شهدای گمنام عازم مناطقه محروم شهرستان دره شهر می شوند.


photo_2017-09-01_23-23-51.jpg
photo_2017-09-01_23-23-37.jpg
photo_2017-09-01_23-23-56-(1).jpg
photo_2017-09-01_23-23-44.jpg
photo_2017-09-01_23-23-32.jpg


انتهای پیام/

ارسال نظرات