در بخشی از این نامه آمده است: پیگیری های لازم جهت برخورد با عوامل بی برنامه این حادثه انجام شود و نسبت به اعزام آتی دانش آموزان دستورالعمل های سختگیرانه تری وضع گردد.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۴۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب در پی سانحه اتوبوس دانش آموزان هرمزگان، نامه ای صادر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم آموزش و پرورش 
سلام علیکم
ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه جانکاه سانحه اتوبوس دانش آموزان نخبه هرمزگانی در محور بندرعباس داراب به خانواده این عزیزان، ملت غیور ایران و امام خامنه ای، مطالبی چند را به عرض می رساند.

این سانحه دلخراش دل هر ایرانی را بدرد آورد و نه تنها هرمزگان بلکه تمام ایران اسلامی داغدار از دست دادن نخبگانش است.
نکته مهمی که باید به آن توجه کرد اینکه چرا ما باید امروز شاهد از دست دادن و یا قطع عضو و خانه نشین شدن تعدادی از نخبگان این مرز و بوم باشیم؟
 تا کی قرار است نگاه سطحی به اعزام های اینچنین مهم داشته باشیم؟
 یا، تا کی باید بی برنامگی برخی مسئولین باعث داغدار شدن گاه و بیگاه این مملکت شود؟

وزیر محترم آموزش و پرورش؛ لازم به یادآوری است که زمان اعزام های دانشجویی خوشبختانه سختگیرانه ترین ضوابط و قوانین در امر اعزام های اردویی و گردشگری به ویژه راهیان نور را شاهد هستیم اما متاسفانه در اعزام های دانش آموزی این تدابیر را نمی بینیم و همیشه بی برنامگی این چنین باعث داغدار شدن یک ملت می شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این اتوبوس و ضمن تقدیر و تشکر از پیگیریها و اقدامات جنابعالی؛ مجدانه از شما درخواست دارد که پیگیریهای لازم جهت برخورد با عوامل بی برنامه این حادثه انجام شده و ترتیبی اتخاذ شود تا نسبت به اعزام آتی دانش آموزان؛ این سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی در همه امور همتی همه جانبه را در پیش گرفته و دستورالعمل های سختگیرانه تری وضع گردد تا بار دیگرشاهد چنین اتفاقات ناگواری برای این نوگلان تازه شکفته نباشیم.

والسلام
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب

ارسال نظرات