مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: جامعه‌ای كه قرآن و عترت را با هم داشته باشد، بی‌شک می‌تواند در مقابل توطئه‌ها بایستد و خود را ایمن كند.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۵۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم تجلیل از فعالان حوزه قرآن این ناحیه با تاکید بر ضرورت توسل به قرآن و آموزه‌های قرآنی در تهاجم فرهنگی دشمن گفت: اهالی قرآن، اهل مقاومت و پايداری هستند و آنهايی كه با قرآن انس و الفت دارند، می‌توانند در مقابل اين جنگ فرهنگی، جبهه مقاومت تشكيل داده و در برابر شبيخون‌های فرهنگی بايستند.

وی افزود: ما در یك رویارویی نابرابر فرهنگی و در یك جنگ فرهنگی زیست می‌كنیم. بسیجیان مبارزان با جنگ فرهنگی دشمنان هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک، توسل همزمان به قرآن و عترت را موثر دانست و گفت: جامعه‌ای كه قرآن و عترت را با هم داشته باشد، بی‌شک می‌تواند در مقابل توطئه‌ها بایستد و خود را ایمن كند.

سرهنگ پاسدار قادری تصریح کرد: قرآن معجزه‌ای الهی و پدیده‌ای بی‌نظیر و بدیع در عالم برای هدایت انسان‌هاست و باید توجه داشته باشیم، انس با آیات قرآن، انس با كتاب و آیاتی است كه بر قلب نورانی پیامبر نازل شده است .

وی با اشاره به آیاتی از قرآن ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید كه اگر قرآن را بر كوه نازل می‌كردیم، از خشوع و خضوع از هم می‌پاشید؛ و سپس به انسان‌ها هشدار می‌دهد كه آیا شما هم خاشع هستید؟ و آیا به سمت خدا حركت می كنید؟ در واقع این سرزنش و هشدار پروردگار برای ما انسان‌ها است تا به راه راست هدایت شویم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: امیدوارم به قرآن این‌گونه نگاه كنیم كه در ما حركت ایجاد كند و ما را تكان داده و اصلاح كند؛ چراكه قرآن ما را به پایدارترین مفاهیم والا و انسانی هدایت می‌كند و آنچه برای جامعه و خانواده سازنده و راهگشا است، در این كتاب آسمانی آورده شده است.

در پایان از حافظان یک تا سه جزء قرآن کریم (طرح الحافظون) با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات