جانشین سازمان بسیج مستضعفین :
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انشا الله در این اردو با اخلاص، برای خدا برای فرصت چند روزه‌ای که دور هم جمع شده‌اید، از نکات آموزنده حض معنوی برده و برای خودسازی از این اردو بهره‌مند شوید.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۷۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار سرتیپ علی فضلی در مراسم افتتاحیه اردوی یاوران ولایت گفت: سلام خدا و دورود خدا به ارواح طیبه همه شهدا و سلام و درود خدا بر شهید حججی که فضای معطری را در ایران اسلامی و جهان اسلام و آزاداندیش فراهم کردند.

وی اظهار اشت: نزدیک به یک سال توفیق داشتم به عنوان جانشین شهید همت فعالیت کنم، شهید همت وقتی در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) لب به سخن باز می کرد، چون قبلا معلم بود و رسالت پیامبری داشت، سخنانش بر دل می‌نشست و رزمندگان به دور این شهید بزرگوار جمع میشدند.

وی با اشاره به این تعبیر که "بسیجی، خستگی را خسته کرده" گفت: آن زمان، شهید همت حقیقتا خستگی را خسته کرده بود و هرگز از چهره او خستگی احساس نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید همت روزی در پادگان دوکوهه در حال گذر از پادگان بود که خطاب به ما اعلام کرد«فلانی این بسیجی‌ها که آقا بالا سر نمی خواهند و نیاز به فرمانده ندارند، این‌ها آمده اند برای جلب رضایت خدا، برای اطاعت از امام و دفاع از انقلاب تکلیف خود را ادا کنند و با اشتیاق به میدان جنگ آمده‌اند و فرمودند که افتخار می‌کنم که توفیق خادمی و نوکری این رزمنده‌ها را خداوند به من ارزانی کرده است».

فضلی گفت: انشا الله در این اردو با اخلاص، برای خدا برای فرصت چند روزه‌ای که دور هم جمع شده‌اید، از نکات آموزنده حض معنوی برده و برای خودسازی از این اردو بهره‌مند شوید.

وی با بیان اینکه الگوی ما در دولت اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر است گفت، امروز باید وحدت خود را تقویت کنیم، دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی بین ما است و ما باید مراقب باشیم تا از این وحدت پاسداری کنیم؛ روح بلند بسیجی باید در کشور اثر خود را بگذارد.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان سخنان امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی گفت: حضرت امام فرموند«هر شب به دشمن حمله کنید، خواب را از چشم دشمن بگیرید، به دشمن امان ندهید»، بیایید با همه شهدا عهد و پیمان ببندیم و هر کاری که انجام می‌دهیم با نیت قرب الی الله و برای رضای خدا انجام دهیم تا برای ما باقیات و صالحات بماند.

ارسال نظرات