امام جمعه موقت مروست گفت: عید قربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۹۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام علی اکبر ضیائیان امام جمعه موقت بخش مروست در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به اینکه عید قربان تا عید غدیر به‌عنوان دهه امامت و ولایت نام‌گذاری شده است اظهار داشت: اساسا واقعه غدیر حامل مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین مسئله دین اسلام یعنی ولایت‌پذیری است.
ضیائیان گفت: غدیر به معنای ولایت پذیری است ودر فصل غیبت، اصل و مبنی ولایت فقیه است و دراین خصوص دو مسئله حائز اهمیت است:اول اطاعت محض از، ولی فقیه و دیگری ذوب شدن در ولایت با تمام وجود.
امام جمعه موقت مروست در ادامه با تبریک عید قربان افزود: قربانی کردن از جمله مناسک مهم حج تمتع است که براساس آیات قرآنی نشان تقوا، فداکاری و رسیدگی به فقرا به شمار می‌رود.
ضیائیان گفت:عید قربان زیبا‌ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است.
وی در خطبه دوم ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: دولتمردان، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
نماینده، ولی فقیه در بخش مروست از دولت دوازدهم و وزرا خواست سفارش‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه ریزی دقیق داشته باشند.
حجت الاسلام ضیائیان تولید و اشتغال را از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان و خاطر نشان کرد:اشتغال زایی یکی از نشانه اقتصادی سالم و پویا است و این مهم در سایه افزایش تولیدات داخلی محقق می‌شود.
ارسال نظرات