فیلمساز ابرکوهی:

عنوان «هنرمند انقلابی» برایم دستاوردهای مثبت داشت

کد خبر: ۸۹۱۲۱۹۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ، اصغر عباسی، فیلمساز برگزیده انقلاب از دیدگاه حوزه هنری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره عنوان و مقامی که کسب کرده، چنین اظهار نظر کرد: عنوانی که از طریق حوزه هنری به من اهدا شد، برایم هیچ بازخورد منفی به همراه نداشته، بلکه هر آنچه که از بابت آن به دست آوردم خوب بوده است. این دست آورد مثبت به من کمک کرده هم در انجام کار‌های هنریم راحت‌تر باشم هم این‌که مسئولان هنری به نوعی به من مساعدت بیشتری داشته‌اند.
وی درباره الزامات کار انقلابی کردن در حوزه سینما و تلویزیون گفت: مطمئناً بزرگترین و مهمترین شرط برای موفقیت در حوزه هنر انقلاب، داشتن دغدغه و باور به موضوعات مورد نظر است، چون اگر چنین امری صورت نگیرد، مطمئناً آن چه که مشاهده خواهد شد کار‌هایی خواهند بود که من از آن‌ها به عنوان تیپ یاد می‌کنم.
وی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بوده که ما دست‌آورد فرهنگی داشته باشیم و به نوعی انقلاب فرهنگی نیز انجام دهیم. رسیدن به این خواسته نیز ممکن نخواهد شد، مگر با وجود هنرمندانی که دغدغه انقلاب اسلامی را دارند. در کلامی دیگر باید بگویم، هنرمندان انقلابی، هنرمندانی روشنفکرند که کارشان برای ارتقای هنر این سرزمین ضروری است.
این فیلمساز در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر این‌که در جامعه ما با هنرمندان ارزشی چگونه برخورد می‌شود، گفت: متاسفانه چند روز پیش مطلب نقدی از درباره مهدویان (فیلمساز) خواندم که به نوعی به این فلیمساز انقلابی حمله شده بود، اما سخن من این است هنرمند انقلابی نباید در مقابله این هجمه ترسی به دل راه دهد، برای همین هم ضروری است که با ایمان راسخ به راه و مسیر خود ادامه دهد تا تاثیرگذاری خود و کارهایش بیشتر شود.
ارسال نظرات