خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
مصطفی سودایی گفت: با شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی که از توابع استان اصفهان است شهرداری نطنز مصمم شد یکی از معابر اصلی شهر را به نام این شهید والامقام تغییر نام دهد.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۰۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، مصطفی سودایی سرپرست شهرداری نطنز اظهار داشت: با شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی که از توابع استان اصفهان است شهرداری نطنز مصمم شد یکی از معابر اصلی شهر را به نام این شهید والامقام تغییر نام دهد.

وی افزود: طی مکاتبه ای موضوع به شورای اسلامی شهر منعکس که پس از تأیید آن شورا و نیز تصویب شورای نامگذاری شهرستان، مراحل ساخت تابلو و نصب آن آغاز می شود.

سرپرست شهرداری نطنز تصریح کرد: محسن حججی از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

وی افزود: با شهادت محسن حججی واقعه کربلا برای همگان زنده شد و سر این شهید عزیز را همانند امام حسین(ع) از تنش جدا کردند؛ شهید حججی با الهام از واقعه عاشورا جان خود را در راه اسلام و دین فدا کرد و نشان داد خیلی ها با غیرت و شجاعت در دفاع از حریم ولایت و دین آماده شهادت هستند.

سودایی در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: به فضل الهی داعش و اربابانشان برای همیشه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار