مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان :

دانشجوی بسیجی دارای روحیه جهادی و تفکر انقلابی است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان گفت : راهبرد عاشورایی بسیج و الگو گیری از نهضت سرخ حسینی موجب تاثیر آن بر روند فعالیت های جهادی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۰۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ حسین محمدی فر در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لرستان که با حضور تعدادی از مسئولین و معاونین ریاست دانشگاه در حسینه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو جهادگر دانشجوی شهید دانشگاههای تهران که در حین خدمت در مناطق محروم و بر اثر حادثه واژگونی خودروی حامل آنان چند روز قبل در گیلان غرب به شهادت رسیدند با اشاره به راهبرد عاشورایی بسیج و الگو گیری از نهضت سرخ حسینی و تاثیرآن موجب روند فعالیت های جهادی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی است.


انتخاب حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد به عنوان موفق ترین حوزه بسیج دانشجویی استان لرستان در سال ۱۳۹۵ و کسب مقام اول جشنواره مالک اشتر را تبریک گفتند و از مسئولین و همه اعضای پر تلاش این حوزه تقدیر و تشکر کردند .

بعد از مراسم افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد ، جهادگران دانشجوی بسیجی طی مراسمی عازم مناطق محروم شهرستان سپیدشت شدند.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار