خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس با اشاره به نقش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، گفت: اگر این جوانان سپاه و بسیج نبودند، معلوم نبود چه بر سر انقلاب پیش می آمد.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۲۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در اردوی سه روزه عملی دوره 45 روزه تکمیلی بسیج میانه، اظهار داشت: امروز جوانان ما راه همان جوانان اول انقلاب را طی می کنند.

   وی با اشاره به دلیرمردی های مدافعان حرم، آن ها را الگوی عملی و اسوه برای جوانان کشور دانست و گفت: هر قدر با بصیرت، هوشیاری و اطاعت از ولی فقیه زمان پیش برویم، آسیب ها و تهدیدات انقلاب کمتر شده و حرکت انقلاب با تمام ثبات ادامه خواهد داشت.

    امام جمعه میانه بر لزوم هوشیاری و بصیرت در همه برهه های زمانی تاکید کرد و افزود: خیلی از خواص بودند که در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی، راه انحراف را گرفته و از ولایت جدا شده اند.

   حجت الاسلام محمّدی با اشاره به کودتاها و تلاش های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی، حرکت رو به جلو و قدرتمند انقلاب را به برکت خون شهدا، حاکمان عادل و ولایت فقیه جامع الشایط دانست و اظهار داشت: کشور ما به برکت وجود جوانان متعهد و انقلابی و اعتماد به آنان، بر تمامی مشکلاتش فایق آمده و از امنیت کامل برخودار است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها