طه مروجی‌فر گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که دارای اهدافی بلندمدت هستند نیازمند دکترین‌ها و راهبردهای کلان می باشند که چتر فکری خود را در فرایند تحقق هدف قرار داده است تا اقتصادی غیر وابسته را فراهم کند.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۵۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

طه مروجی‌فر کارشناس بسیجی اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از نگا ه رهبری معظم انقلاب  در اقتصاد مقاومتی اهداف اقتصادی مهم ترین عنصر در جهت دهی فعالیت ها می باشند و کلیه عوامل اقتصادی باید در راستای تحقق  این اهداف حرکت کند.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی از مهم ترین اهداف اقتصادی در اقتصاد مقاومتی به شمار می رود افزود: کسب موفقیت اقتصادی تحت تاثیر بازنگری ها در اولویت گذاری ‌های اقتصادی است که  دولتمردان در سیستم مدیریت اقتصادی  باید مورد توجه قرار دهند.

به گفته مروجی‌فر اقتصاد مقاومتی به صورت غیر مستقیم و به شدت تحت تاثیر زیر ساخت هایی است که باید قبل از برنامه ریزی ها به آن ها توجه داشت. از اینرو تاثیر فراوانی بر بخش اقتصادی کشور داشته و حائز اهمیت هستند. از سوی دیگر باید توجه داشت که تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که دارای اهدافی بلندمدت هستند نیازمند دکترین‌ها و راهبردهای کلان می باشند که چتر فکری خود را در فرایند تحقق هدف قرار داده است تا اقتصادی غیر وابسته را فراهم کند.

این کارشناس بسیجی اقتصادی گفت: جنگ وابستگی به دولت، جنگ نامتقارن اقتصادی است که نمی‌تواند نقشی پیش برنده در اقتصاد پویا و مستقل را داشته باشد

ارسال نظرات