فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در محور پاتاوه به دهدشت 300 نفر مشغول به کار هستند گفت : پیش بینی می شود تا پایان سال 97تکمیل و راه اندازی شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۱۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
فرماندار کهگیلویه  با اشاره به اینکه کار ساخت جاده پاتاوه به دهدشت بعد از سفر هیئت دولت به استان در سال ۹۵ شتاب گرفت تکمیل محور پاتاوه به دهدشت تا پایان سال ۹۷ افزود: ۱۰ کیلومتر از جاده تکمیل شده و امیدواریم با پیگیری مسؤولان استانی، نمایندگان مردم در مجلس و اعتباری که دولت تعیین می‌کند طرح تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.
علی پوزش گفت: پل‌های خاص و تونل‌ها از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است که فعال بوده و در حال کار است. وی با اشاره به نقش این طرح در رونق اشتغال و اقتصاد منطقه افزود: در سفر هیئت دولت ۱۵۰ میلیارد تومان به طرح اختصاص داده شد و در حال حاضر ۳۰۰ نفر در طرح مشغول به کار هستند.
وی، با بیان اینکه این طرح از مصوبات سفر رهبر انقلاب در سال ۷۳ بود، گفت: در دولت‌های مختلف کار‌هایی انجام گرفت و در مقطعی از زمان هم تعطیل شد. فرماندار کهگیلویه بیان کرد: قطعه جاده پاتاوه به دهدشت به عنوان حلقه اتصال جنوب به شمال و مرکز استان است و نقش مهمی در توسعه شهرستان دارد.
ارسال نظرات