طرح گاز رسانی به روستاهای تابعه شهرستان بویراحمد با همکاری خوب بنیاد مسکن وشرکت گاز، همچنین پیگری های نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۲۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
مراسم بهره برداری از طرح گازرسانی به مجموعه روستا‌های تابعه شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مردم ومسئولین برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمدکاظم نظری ضمن یاد و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، خدمت صادقانه به مردم را از خصوصیات بارز آن دو شهید عنوان کرد و اظهار داشت: در این هفته خدمات دولت که همان خدمات نظام جمهوری اسلامی است باید به اطلاع مردم رسانده شود.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مسئولان وادارات باید با همدلی و تعامل در جهت خدمت به مردم گام بردارند، گفت: طرح گاز رسانی به روستا‌های تابعه شهرستان بویراحمد با همکاری خوب بنیاد مسکن وشرکت گاز، همچنین پیگری‌های نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسیده است.
نظری گفت: ۵۷ خانوار از روستا‌های بردهری، سرگچینه وچشمه پلنگی شهرستان بویراحمد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: طرح گاز رسانی به این روستا‌ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات