جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: واقعه غدیر خم مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اتفاق اسلام است و باید تلاش شود تا به‌صورت ویژه بازسازی شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۸۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر خم در شهر کلاته‌رودبار شهرستان دامغان برگزار شد.

وی افزود: بازسازی این واقعه به برنامه‌ریزی خوب و هماهنگی بالا نیاز دارد و تلاش داریم این واقعه مهم و اثرگذار در تاریخ اسلام را به‌صورت ویژه بازسازی کنیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت حادثه غدیر و درس‌های مهم این رویداد برای نسل‌های مختلف، بازسازی این واقعه می‌تواند به‌خوبی پیام آن را به همه آحاد جامعه به‌خصوص نسل جوان منتقل کند.

موحدیان با تأکید بر لزوم بزرگ شمردن این روز گفت: این برنامه به‌صورت عمومی اجرا می‌شود و حضور همه مردم استان سمنان برای بازدید از این رویداد بازسازی‌شده آزاد است.

وی عنوان کرد: لبیک به دعوت ستاد بازسازی واقعه غدیرخم شهر کلاته‌رودبار و بازدید از این برنامه درس‌های خوبی به جوانان و خانواده‌ها خواهد داد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه و توانمندی هنرمندان صدا و سیمای مرکز سمنان، از ظرفیت 10 هنرمند هم‌استانی برای بازسازی واقعه غدیر استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها