مدیر کل اوقاف لرستان گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین روحیه ولایت مداری در جامعه بوده و برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در انتقال روحیه ولایت مداری به نسل جوان مؤثر است.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مرتضی خاکباز  با تأکید بر ضرورت بیان و بازگو کردن واقعه غدیر و ارزش آن در جامعه به ویژه بین نسل جوان اظهار داشت: در این راستا در دهه ولایت و امامت مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می‌شوند.


وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی دینی و تبلیغ مبلغان در جهت تقویت باور‌های دینی نسل جوان صورت می‌گیرد.



مدیر کل اوقاف لرستان از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در دهه ولایت و امامت ۳۵ مبلغ در امام زادگان و بقاع متبرکه به انجام فعالیت تبلیغی می‌پردازند.


حجت الاسلام خاکباز با تأکد بر ضرورت استفاده از توانایی نیرو‌های جوان در برگزاری ویژه برنامه‌های دینی و فرهنگی خاطرنشان کرد: این مهم در تقویت روحیه دینی و انقلابی جوانان نقش آفرین است.


وی تصریح کرد: حضور مبلغان در امام زادگان و بیان احکام و مبانی دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان، تبیین واقعه غدیر، خطبه خوانی غدیر و تجلیل از سادات را ازجمله ویژه برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.


 
مدیر کل اوقاف لرستان خاطر نشان کرد: نشست‌هایی با موضوع غدیر و ولایت مداری و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه ولایت با محوریت مبلغان اعزامی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاکباز عید غدیر را نماد ولایت مداری خواند و افزود: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین روحیه ولایت مداری در جامعه بوده و برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در انتقال روحیه ولایت مداری به نسل جوان مؤثر است.
ارسال نظرات