خبرهای داغ:
معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در آزمون‌های سراسری امسال ۳۲ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته‌های مختلف رتبه‌های تک رقمی تا سه رقمی کسب کردند.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۲۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، محمد معدندار از افزایش سه برابری رتبه‌های برتر دانش آموزان آران و بیدگل در آزمون سراسری خبر داد و بیان کرد: در آزمون‌های سراسری امسال ۳۲ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته‌های مختلف رتبه‌های تک رقمی تا سه رقمی کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به ارتقای رتبه‌های دانش‌آموزان مدارس عادی آران و بیدگل نسبت به مدارس شهرستان‌های مجاور اظهار کرد: ظرفیت علمی مدارس عادی آران و بیدگل از مدارس مشابه در شهرستان‌های مجاور بیشتر است.

وی جایگاه علمی معلمان شهرستان آران و بیدگل را شاخص عنوان کرد و افزود: باید به معلمان شهرستان آران و بیدگل زمینه و فرصت کافی داده شود تا بتوانند خود را به خوبی نشان دهند.

معدندار از حمایت آموزشی آموزشگاه‌های علمی آزاد و غیر انتفاعی از سوی این اداره خبر داد و گفت: به علت کمبود فضا برای برگزاری کلاس‌های کنکور، اداره آموزش و پرورش اجازه استفاده از فضای مدارس را برای آموزشگاه‌های علمی آزاد و غیر انتفاعی فراهم کرد تا حداکثر امکانات موجود برای ارتقای سطح علمی داوطلبان آزمون های سراسری آران و بیدگل صورت به خدمت گرفته شده باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به امکانات موجود در شهرستان، فضای کافی برای برگزار‌ی جشنواره‌های منطقه‌ای و المپیادها را در اختیار داریم، اما هنوز برخی متغیرهای علمی به دست نیامده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها