خبرهای داغ:
استاندار قزوین با اشاره به نقش حمایت‌های بانکی در رونق تولید و اشتغال، لزوم گسترش چتر حمایتی بانک‌ها، از این دو بخش را خواستار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۲۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، "فریدون همتی" استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به نقش موثر و کلیدی بانک ها در زمینه توسعه وعمران، به ویژه مباحث اقتصادی، اظهار کرد: تعامل موثر بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و تلاش این مجموعه‌ برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، در جهت پیشبرد بهتر امور این حوزه ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای افزایش کارآمدی و اثر بخشی فعالیت‌های سیستم بانکی استان تصریح کرد: ظرفیت‌ها، منابع، امکانات، موانع و مشکلات این بخش باید شناسایی و برنامه ریزی و راهکارهای لازم در جهت تقویت آن ها انجام شود.
استاندار با اشاره به عملکرد خوب شبکه بانکی استان در سال های اخیر گفت: بانک های استان با سرعت دادن به روند جذب سپرده ها و بهبود عملکرد خود در بخش های مختلف، باید تلاش کنند تا بهترین کارنامه را امسال که به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است، داشته باشند.
همتی به ضرورت افزایش سهم تولید در تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: بانک‌های استان باید نگاه خاصی به مقوله تولید و اشتغال داشته و چتر حمایتی خود از این دو بخش محوری را گسترش دهند.
علی پرزحمت مدیر کل صنعت،معدن و تجارات استان قزوین در این نشست گفت: جلسات کمیته بررسی با بانکهای تجارت ، کشاورزی، صنعت و معدن ، ملی ، ملت ، صادرات ، سینا جهت بررسی تقاضای واحدهای تولیدی به طور مرتب برگزار می شود .
وی گفت: در یک هفته گذشته تعداد 34 فقره و مجموعا تعداد ۲۸۸ مورد از درخواست متقاضیان بانکهای تجارت ، کشاورزی، صنعت و معدن ، ملی ، ملت ، صادرات ، سینا توسط کمیته کارشناسی بازدید انجام شده است.
وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 109 فقره از درخواستهای ثبت شده توسط اعضای کارگروه در سطح استان بازدید شده اند .
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها