قادر نخستین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر گفت: نیازمند تزریق اعتبار بیشتر برای تکمیل این پروژه مهم در نیر هستیم.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۳۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،قادر نخستین که به تازگی بر کرسی ریاست اداره آب و فاضلاب شهری نیر تکیه زده است با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش های آنها پاسخ داد.

وی در خصوص وضعیت شبکه فاضلاب نیر گفت: پروژه فاضلاب شهر نیر یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا در منطقه است که تصفیه خانه این پروژه با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال نکمیل است.

 

نخستین افزود: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام این پروژه 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری نیر با بیان اینکه نیازمند تزریق اعتبار بیشتر برای تکمیل این پروژه مهم شهرستان هستیم ادامه داد: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب  شهر نیر کار شده و 5/5 کیلومتر دیگر باقی مانده که به اتمام برسد.

 

نخستین تصریح کرد: پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد درحال اجراست و تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

 

وی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته برای تخصیص اعتبار بیشتر به این طرح گفت: خط انتقال این پساب 9/5 کیلومتر می‌باشد که با پیشرفت فیزیکی 35درصد درحال اجراست  و تاکنون برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن یک میلیارد دیگر اعتبار نیاز می‌باشد.

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات