فرماندار خلخال گفت: به لحاظ ظرفیت بالای ورشکاران هیات صخره نورودی وصعود های ورزشی این رشته در پروژه گردشگری ازناو نیز راه انداز می شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۳۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فریدون بابایی در بازدید از محل تمرینات هیات صخره نوردی و صعود های ورزشی شهرستان خلخال در سالن ورزشی شهدای 2000 نفری خلخال گفت: ظرفیت ورزشکاران  رشته صعود های ورزشی و صخره نوردی و سنگ نوردی خلخال در جایگاه خوبی قرار دارد و به لحاظ تنوع بخشی به گردشگری در منطقه گردشگری ازناو خلخال این رشته دراین تفرجگاه نیز راه اندازی می شود.

بابایی گفت: فضای فیزیکی موجود در تفرجگاه ازناو این بستر را فراهم آورده که علاوه بر مسیرهای طبیعت گردی ، یک تا مسیر زیبای صخره نوردی نیز در این تفرجگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

فرماندار خلخال این ورزش را یک ظرفیت برای مهارت یابی بالا در صعودهای ورزشی عنوان وافزود: این رشته علاوه بر یک رشته ورزشی بودن یک آمادگی ویژه برای حضوردر سوانح و حوادث در کوهستان است که  حمایت خواهیم کرد در سایت گردشگری ازناو خلخال نیز این گردشگران از این ورزش زیبا لذت ببرند.

رئیس کارگروه ورزش و جوانان شهرستان خلخال از زحمات اداره ورزش خلخال و هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی و صخره نوردی تقدیر کرد و این ورزش را یک ظرفیت برای معرفی شهرستان خلخال عنوان نمود.

 

 

منبع:ازناو

 

ارسال نظرات