خبرهای داغ:
روز گذشته، اولین کارگاه بافت قالی صحن مطهر حضرت زهرا(س) در آران و بیدگل با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۵۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، در پی طرح بافت هفتاد و هفت تخته قالی توسط مردم ولایت مدار شهرستان برای مفروش کردن صحن مطهر حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی(ع)، اولین کارگاه بافت قالی صحن مطهر حضرت زهرا(س)، روز گذشته، توسط سردار نوریان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان و با حضور جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان افتتاح شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برای بافت این فرش ها نیازمند کمکهای نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز می باشیم.

احمد عدالت پور افزود: در صورتیکه همشهریان محترم دستگاه 12 متری قالی بافی،شانه و ملزومات قالی بافی دیگر را در اختیار دارند و تمایل به واگذاری آن را دارند می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 54728078 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، این کارگاه به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان و با وجود 10 دستگاه دار قالی اهدایی از  مردم شهیدپرور آران و بیدگل در محل منزل شهید عمو رجبی دایر گردیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها