کد خبر: ۸۹۱۲۴۷۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آئینی با حضور جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و مسوولان شهرستانی، سرهنگ پاسدار "حسن نوری" به عنوان فرمانده جدید سپاه پارس آباد معارفه شده و از تلاش های سرهنگ پاسدار "مطلب شاهی" فرمانده پیشین سپاه پارس آباد قدردانی شد.

سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد امنیت موجود در کشور را در نتیجه حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف عنوان کرد و گفت: زمینه امنیت پایداری که در کشور بویژه در استان مرزی نظیر شهرستان پارس آباد وجود دارد، خود مردم هستند.

وی با بیان اینکه امروز امنیت ما در کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم مهیا شده است، افزود: هم اکنون به برکت شهدای مدافع حرم و تلاش های مرزداران غیور این نظام است که اینجا نشسته و این مراسم در امنیت و آسایش برگزار می شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل وجود امنیت را در کشور یک نعمت الهی دانست و گفت: به برکت سپاه پاسداران و نیروهای مقتدر کشورمان، دشمنان از حمله به کشور ما در هراس هستند و توان مقابله با این نیروهای جان برکف را ندارند.

سردار مستعد در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: پاسخ سپاه در جواب به نفوذ تروریستی به مجلس شورای اسلامی درس عبرتی برای ایادی استکبار در منطقه بود که حساب دستشان بیاد که کوچکترین نقطه آنان در تیررس موشک های ایران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همت، تلاش و حضور  پشتیبانی مردم از ولایت فقیه باعث شده دشمن در محاسبات خود دچار خطا شود، تصریح کرد: امروز به برکت دوراندیشی حضرت امام (ره) و خون پاک ریخته شده سپاه و بسیج در کنار مردم به بازوی توانمندی برای حفظ این نظام تبدیل شده است و هر جا لحظه ای احساس شود مردم در تنگنا هستند به یاری آنها می شتابند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه پارس آباد مغان به عنوان قطب کشاورزی نه تنها در منطقه بلکه در کشور شناخته می شود، گفت: این امر در سایه مشارکت و امنیت پایداری است که توسط مرزداران این منطقه ایجاد شده است.

سردار مستعد افزود: خوشبختانه در شهرستان پارس آباد مردم در تامین و ایجاد امنیت همواره در کنار سپاه و مرزداران بوده اند که باید شکرگزار آن باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز رسالت سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، سازماندهی بسیجیان و حرکت به سمت ارزشهای نظام اسلامی است، از زحمات 3 ساله سرهنگ شاهی تقدیر و برای فرماندهی جدید آرزوی موفقیت کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: از سرهنگ شاهی در سنگر دیگری در مرکز استان بکارگیری خواهد شد و از فرمانده جدید نیز خواست تا تمام همت و تلاش خود را در جهت اهداف نظام و بسیج به کار گیرد.

در ادامه سرهنگ شاهی نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول زمانی فرماندهی خود در ناحیه پارس آباد اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی در بین جامعه در راستای کمک به جبهه مقاومت و جمع آوری کمکهای نقدی به میزان 400 میلیون تومان و ارسال 10 کامیون محموله غیرنقدی، احداث 10 باب منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت، پرداخت 6 میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی و  ایجاد 350 شغل مستقیم و 700 شغل مستقیم در سطح شهرستان، احداث سالن های ورزشی، پایگاههای مقاومت، پیگیری احداث درمانگاه تخصصی بسیج و ساخت استخر سرپوشیده بسیجیان و ... از جمله اقدامات سپاه ناحیه پارس آباد در طول سالهای اخیر می باشد.

در این مراسم سرهنگ حسن نوری فرمانده جدید سپاه ناحیه پارس آباد نیز با بیان اینکه خون شهدایی نظیر حججی باعث شده تا شاهد اقتدار روز افزون و اعتلای این کشور باشیم، بر همدلی و تعامل مسئولان در برنامه های سپاه شهرستان تاکید کرد و افزود: همدلی و انسجام بین، سپاه با مسئولان باعث توسعه منطقه خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار مطلب شاهی تقدیر و حکم سرهنگ پاسدار حسن نوری به عنوان فرمانده جدید سپاه پارس آباد قرائت و به وی تقدیم شد.

 

منبع:ارس تبار

 

ارسال نظرات