از ۴ شهریور لغایت ۱۰ شهریور ماه سال جاری از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۸۳ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۲۵ مورد تخلف احراز شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۷۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ۴ شهریورلغایت ۱۰ شهریور سال جاری در مجموع ۲ هزارو ۱۰۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان کشف ۶۳ مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۷ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.


وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۲۰۳ میلیون و ۵۹۰ هزارریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.


رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۸۳ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۲۵ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات