امام جمعه کوثر:

تربیت شخصیت‌هایی چون شهید حججی هنر نظام اسلامی است

امام جمعه کوثر گفت: اگر بتوان جمله‌ای را در شان و عظمت شهید حججی بیان کرد باید گفت که این هنر نظام اسلامی است که شخصیت هایی چون این شهید بزرگوار را در دامان خود پرورش داده و حسینی وار تربیت کرده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین بیگی گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب شهید حججی حجت خدا بر ما بوده است و این شهید بزرگوار حجت را همچون واقعه کربلا و آرمان های 8 سال دفاع مقدس برای جهانیان تمام کرد.

وی ادامه داد: نظام مقدس اسلامی در این 1400 سال بارها و بارها داعیه عدالت و حکومت علوی در جهان بوده و شهید حججی نمونه بارزی از این هویت نظام اسلامیست که اینگونه برای تک تک مردم جهان آشکارا معرفی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر اضافه کرد: اگر بتوان جمله ای را در شان و عظمت شهید حججی بیان کرد باید گفت که این هنر نظام اسلامی است که شخثیت هایی چون این شهید بزرگوار را در دامان خود پرورش داده و حسینی وار تربیت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خاطرنشان کرد: هنوزم که هنوزه این حکومت علوی و عدالت محور در باب رویش انقلاب اسلامی بین دیگر ادیان و افکار مسموم صهیونیستی، تروریستی، آمریکایی و سعودی خودنمایی می کند و این به برکت اسلام ناب محمدی است که هم اکنون این رویش انقلابی بین جوانانی همچون شهید حججی که از نسل سوم انقلاب است به تصویر کشیده می شود.

خطیب جمعه کوثر تصریح کرد: وظیفه همگانیست که از این نظام و انقلاب حمایت کنیم، بی شک اگر امثال بنده حقیر از این آرمان حمایت نکنند شخصیت هایی چون شهید حججی هایی هستند که در هر برهه از زمان بی منت در راه الهی و برای استحکام اهداف سروروسالار شهیدان از این حکومت علوی دفاع خواهند کرد.

امامجمعه کوثر اضافه کرد: شهید حججی با اینگونه شهادتش جمله سیدالشهدا را به اثبات رساند انجایی که حضرت میفرمایید«مثلی لا ابایع کمثل یزید» یعنی هر زمان حسین هم دارد و یزید هم دارد.

پدر معنوی شهرستان کوثر در پایان گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب آینده از آن انقلاب است و این انقلاب اسلامی است که منت بر سما گذاشته و ما را در سایه خود به درجات رفیع شهامت و شهادت رسانده است فلذا شهید حججی این اصل را با شهادت غرور آفرین به اثبات رساند.

 

منبع:سبلان ما

 

ارسال نظرات