برگزاری جلسه توجیهی فرماندهان حوزه خاتم(ص) و کلاس آموزشی اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در پایگاه حضرت معصومه(س) از جمله اهم اخبار و فعالیت های حوزه و پایگاه های بسیج مقاومت تابعه سپاه ناحیه سمنان است.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۱۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مسابقه حفظ سوره ی ملک با حضور کرک آبادی از اساتید حوزه علمیه خواهران در پایگاه حضرت معصومه(س) با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد.

این مسابقه ی معنوی یک روزه با حضور پرشور بسیجیان آغازشد و پس از برنامه نیز به افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.

جلسه روابط عمومی سپاه سمنان برگزار شد

براساس این گزارش، جلسه روابط عمومی حوزه خاتم الانبیاء(ص) سمنان با حضور مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی سپاه استان و همچنین ابراهیمی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان در  حوزه خاتم الانبیاء سمنان برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه تبادل نظر در خصوص تسریع روند ارسال اخبار حوزه و پایگاه ها بود.

گفتنی است؛ در پایان جلسه آدرس پست الکترونیک روابط عمومی ناحیه سمنان در اختیار خبرنگاران قرار داده شد و مقرر شد که پایگاه های مقاومت اخبارشان را زین پس به این پست ارسال کنند.

جلسه توجیهی فرماندهان حوزه خاتم(ص) سمنان برگزار شد

جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه خاتم الانبیاء(ص)  در مکان پایگاه پنج تن آل عبا با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.

در این جلسه حسین نوچه فرمانده حوزه حضرت خاتم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان پایگاه ها بیان کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت نقش پر رنگ و مهمی در کنترل و پیشرفت پایگاه دارند؛ فرماندهان باید بسیجیان و همچنین آحاد مردم را به خود و سپس به بسیج جذب کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه ارزیابی پایگاه ها و فرماندهان و همچنین ارائه راهکارهای متفاوت برای بهتر شدن کار فرماندهان است.

 کلاس های تربیت اسلامی در پایگاه حضرت معصومه(س) سمنان برپا می شود

کلاس های مذهبی و اسلامی به همت پایگاه حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ یکی از اهداف پایگاه حضرت معصومه برگزاری کلاس هایی در زمینه ی مذهبی و اسلامی است؛ بطور کلی، شاخص ها و معیار ها و همچنین هرگونه برنامه ای در این پایگاه در جهت اسلامی شدن است.

خاطرنشان می شود؛ کلاس های تربیت اسلامی هر هفته شنبه ها با حضور پرشور بسیجیان درمحل پایگاه حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

کلاس های گلیم بافی و عروسک بافی در سمنان برگزار شد

آموزش گلیم بافی و عروسک بافی در پایگاه ام لیلا سمنان با هدف هدف از برگزاری این کلاس ها ایجاد خلاقیت و ذوق هنری در بسیجیان برگزار شد.

همچنین از دیگر اهداف این کلاس آموزشی استفاده از این هنر در راستای درآمدزایی افراد است؛ بسیجیان می توانند با آموزش این کلاس ها برای خود و خانواده شان درآمد ایجاد کنند.

کلاس آموزشی اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در پایگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد

یک دوره کلاس آموزشی در خصوص اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در پایگاه حضرت معصومه(س) با حضور فرمانده حوزه حضرت زینب(س) برگزارشد.

 براساس این گزارش، هدف از برگزاری این جلسه برخورد درست با فرد معتاد و شناسایی به موقع این بیماری بود؛ در این جلسه راهکارهای مناسب برای رویارویی،مقابله و دورشدن خانواده و فرزندان از این خطر بزرگ ارائه شد.

در ادامه این گزارش آمده است، فرد مصرف کننده موادمخدر یک بیمار محسوب می شود بنابراین نباید با آن ها رفتار ناشایست داشته و آن ها را دور کنیم بلکه باید این بیماران را در علاج و درمان این بیماری کمک کنیم؛ همچنین مبارزه با مواد مخدر هدف بزرگی است که امروزه به جهادی بزرگ تبدیل شده است نیاز به آسیب شناسی عظیم و تشکیل تشکل های بزرگ مردمی دارد

برپایی کلاس های تقویتی ویژه کوکان در پایگاه حضرت معصومه(س) سمنان

بر اساس این گزارش؛ این کلاس های تقویتی در راستای افزایش علم و ارتقای کیفیت درسی دانش آموزان برگزار می شود؛ در این پایگاه باتوجه به ثبت نام و نیازمندی های دانش آموزان کلاس های متفاوتی از جمله کلاس ریاضی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها