خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در دنیای واقعیت هیچ حقوق بشری وجود ندارد چراکه مدعیان حقوق بشر تنها به حکومت و دولتمردان خود اهمیت می‌دهند و نسبت به پایمال کردن حقوق مردم یمن بی‌تفاوت هستند.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص عکس انتشار یافته از کودک یمنی اظهار کرد: امروز یمن با فاجعه‌های بزرگی چون قحطی و بیماری‌های واگیردار مواجه است که همه آن‌ها به خاطر حملات عربستان به این کشور است.
وی ادامه داد: مشکلات امروز مردم یمن و عکس منتشر شده از کودک یمنی، احساسات هر مسلمان و فرد با وجدانی را درگیر می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: متاسفانه اروپائیانی که هر بحث و موضوع کوچکی در مورد خودشان را بزرگ می‌کنند، نسبت به مردم مظلوم یمن هیچ عکس‌العملی ندارند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: در دنیای واقعیت هیچ حقوق بشری وجود ندارد چراکه مدعیان حقوق بشر تنها به حکومت و دولتمردان خود اهمیت می‌دهند و نسبت به پایمال کردن حقوق مردم یمن بی‌تفاوت هستند.
حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به وقایع دلخراش سوریه تبیین کرد: با توجه به جلوگیری داعشی‌ها از ورود مواد غذایی متنوع و هم چنین ورود تنقلات بیش از یکسال به یکی از نواحی سوریه هنگامی که کودکان سوری با شادی از ورود این ماشین استقبال کردند بمبی در این ناحیه منفجر شد و تمامی کودکان را به خاک و خون کشید، این حقوق بشر آمریکایی است.
وی وضعیت امروز مردم یمن را همچون وضعیت مردمان سوریه دانست و گفت: امروز یمن در شرایطی همچون شرایط سوریه گرفتار شده و اگر کمکی نشود به همان وضعیت سوریه گرفتار خواهد شد کما آن که هنوز شاهد کمکی از مدعیان حقوق بشر به این کشور نبوده‌ایم.
این مسئول متذکر شد: امروز کشور عربستان گرفتار در باتلاقی بزرگ است که نه راه پس دارد و نه راه پیش و باید هوشیار بود.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز جهان اسلام بخروشد و مردم جهان اسلام نیز با حضور گسترده‌شان در صحنه برای نجات همه مظلومان جهان تلاش کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها