یکی از سیاست های مهم آموزش وپرروش توسعه مدارس غیر دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است .
کد خبر: ۸۹۱۲۵۶۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان در جلسه شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی کشوردر باشگاه فرهنگیان گفت: موسسان مدارس غیر دولتی ، خیرین فرهنگی هستند.

مرتضی تمجیدی افزود: یکی از سیاست های مهم آموزش وپرروش توسعه مدارس غیر دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است .

وی اظهارداشت: با توجه به محدودیت های موجود در اعتبارات ملی ،حتما باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم .

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: با بودجه دولتی نمی توان به اهداف آموزش وپرورش دست یافت و در حال حاضرکشورهای پیشرفته نیز از مشارکت های مردمی استفاده می کنند و بخش خصوصی را در کارهایشان مد نظر قرار می دهند.

وی گفت: شما موسسان در این عرصه مهم و حساس کمک کار آموزش وپرورش هستید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان اظهار داشت:اعتقاد داریم که توسعه و رشد مدارس غیر دولتی از ضروریات است واین مسئله را نه به عنوان یک ژست بلکه بعنوان یک باور در استان زنجان نیز اجرایی کرده ایم.

تمجیدی یاد آور شد: هم اکنون مفتخریم که با ایجاد91فضای آموزشی ووجود 11هزار دانش آموزدراستان زنجان در زمینه توسعه مدارس غیردولتی  قدم های مثبتی برداشته ایم.

وی تصریح نمود:دراین راستا 7/2درصدکل دانش آموزان استان در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل می باشند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان اظهار داشت:همچنین امسال به برکت تلاش های همکاران معدل دانش آموزان مدارس غیر دولتی استان  یک نمره رشد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به موسسان مدارس غیر دولتی کشور گفت:شما خیرین فرهنگی هستید،چراکه سرمایه های خودتان را برای پیشبرد اهداف آموزش وپرورش هزینه نموده ایدو این نشان از دغدغه و نگرانی شما در حوزه فرهنگ دارد.

تمجیدی گفت:رمز اشتیاق اولیا برای ثبت نام فرزندان در مدارس غیر دولتی وجود معلمان خوب است و موسسان باید از معلمان برجسته در این مدارس استفاده نمایند.

وی در پایان متذکر شد:محور اصلی  در مدارس دانش آموزان و نیازهایشان هستند و باید برای ارزش نهادن به این مهم ،تو سعه و تقویت مدارس غیر دولتی در جامعه را جدی بگیریم.

ارسال نظرات