احداث ۲۵۶ طرح صنعتی و صنفی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از احداث 256 طرح صنعتی در استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۵۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث ۲۵۶ طرح صنعتی و صنفی در کهگیلویه و بویراحمداین طرح‌ها با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومان در دست اجرا بوده که از این تعداد ۹۳ مورد صنعتی و ۱۶۳ طرح نیز صنفی و خدماتی است.
سهراب بنام با اشاره به اینکه در استان ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۱۳ مورد فعال و در حال واگذاری زمین هستند، عنوان کرد: این شهرک‌های صنعتی دارای یک هزار و ۵۳۹ هکتار اراضی بوده که از این میزان یک هزار و ۴۸۶ هکتار دارای سند ثبتی است.
بنام با تاکید بر اینکه ثبتی بودن اراضی شهرک‌های صنعتی سبب آرامش روانی سرمایه گذاران با هدف تامین وثیقه تسهیلات بانکی می‌شود، ابراز کرد: ۶۰۰ هکتار از این اراضی صنعتی و مابقی فضای سبز و معابر بوده که از این میزان ۲۹۶ هکتار واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود:ایجاد و تاسیس ۵۰۰ واحد صنعتی و صنفی در ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی این استان تاکنون با شرکت شهرک‌های صنعتی انعقاد قرارداد کرده‌اند.
وی ادامه داد: ایجاد شهرک‌های صنفی در مناطق مختلف از جمله گچساران با بیش از ۳۰۰ صنف در دستور کار بوده که تاکنون ۱۵۰ مورد انعقاد قرارداد کرده و بیش از ۱۰ هکتار زمین صنعتی دارای زیرساخت به این مهم اختصاص یافته است.
وی ابراز کرد: در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ۳۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و ۲۵۶ طرح صنعتی در دست اجرا داریم که برای احداث آن‌ها زمین مورد نیاز اختصاص داده شده است
ارسال نظرات