چوبه دار در انتظارسارقان مسلح در گچساران

سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملاء عام به دار مجازات آویخته می شوند.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۵۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد جرائم که درپی حادثهچوبه دار در انتظارسارقان مسلح در گچساران سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران رخ داد برگزار شد گفت:جامعه برای ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ناامن می‌شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند بود.
حجت الاسلام مزارعی به صدور احکام قاطع برای مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و از قضات خواست بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کنند و ذره‌ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.
مزارعی با اشاره به سرقت مسلحانه هفه گذشته در گچساران که منجربه کشته و مجروح شدن سه نفر شد گفت: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی و پیگیری است.
وی با بیان اینکه کسانی که موجب رعب و وحشت در جامعه میشوند، محارب هستند گفت: بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می‌شوند.
ریس کل دادگستری استان گفت: سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملا عام به دار مجازات آویخته می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان نیز گفت: تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.
سردار مهدی انصاری با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستندافزود: کار‌های خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری دراین زمینه به مردم اعلام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار