به منظور حفظ انسجام و ارتقاء روحیه رزمیبسیجیان؛رزم شبانه بسیجیان پایگاه شهید محمد رضا هدایتی از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۷۰۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در حاشیه برگزاری این برنامه رزمی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد، با بیان اینکه گردان‌های بیت المقدس و کوثر بسیج ماموریت‌های سه‌گانۀ نظامی، امنیتی و امدادی را بر عهده دارند، گفت: گردان بیت المقدس بسیج نقش پشتیبان رزمی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایفا می‌کند و بخش اعظم ماموریت‌های گردان کوثر بسیج نیز بر محور عملیات امداد و نجات تعریف شده است.
وی با بیان اینکه حضور قدرتمند بسیج یک عامل بازدارنده برای استکبار جهانی است، گفت: میزان آمادگی نیرو‌های بسیج بصورت مستمر توسط دشمنان انقلاب اسلامی رصد می‌شود و در تصمیم سازی آن‌ها موثر است.
زارع کمالی با بیان اینکه حفظ و تقویت آمادگی گردان‌های رزمی بسیج ثبات امنیت کشور را تضمین می‌کند، گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه پیشرفت یک ملت است، یکی از اهداف مهم برگزاری این برنامه‌های رزمی حفظ و تقویت انسجام نیرو‌های بسیجی در راستای مقابله با عوامل برهم زنندۀ امنیت کشور است.
ارسال نظرات