بوشهر-فرمانده سپاه شهرستان دیّر گفت: امسال برای ششمین سال متوالی برنامه بازسازی واقعه غدیر در سطح شهرستان دیّر و در شهر آبدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۷۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیّر، میرزا احمدی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ذکر فداکاری و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس موجب زنده نگهداشتن و پویایی اسلام و انقلاب می‌شود.

وی افزود: با توجه به هجمه شدید دشمن به اعتقادات و باورهای جامعه، نباید در انتقال  فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و آینده غفلت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر با بیان این که دفاع مقدس مربوط به جناح و یا گروه خاصی نیست، عنوان کرد: همه باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کوشا باشیم تا در آخرت شرمنده شهدا و خانواده‌هایشان نشویم.

وی اضافه کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم موجب می‌شود تا برنامه‌های این هفته با حال و هوای قیام خونین امام حسین(ع) همراه باشد.

احمدی فرهنگ شیعه را نشأت گرفته از غدیر دانست و گفت: امسال برای ششمین سال متوالی برنامه بازسازی واقعه غدیر در سطح شهرستان دیّر و در شهر آبدان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون شهرستان دیّر در بحث بازسازی واقعه غدیر سه‌بار رتبه اول کشور را کسب کرده است که این مهم نشان از کیفیت بالای برگزاری این برنامه در این شهرستان دارد.

فرمانده سپاه دیّر یادآور شد: در روز عید غدیر، برنامه پیاده‌روی خانوادگی در شهر آبدان برگزار می‌شود که  ایستگاه‌های متعدد صلواتی در مسیر پیاده‌روی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای خبر./

ارسال نظرات