در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج صورت گرفت؛

تجلیل از دفتر خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری

در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج، از دفاتر برتر خبرگزاری بسیج در استان های آذربایجان شرقی، همدان و چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج، که در روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رئیس علی دلواری، دفاتر برتر خبرگزاری بسیج کشور معرفی و تجلیل شدند.

این همایش ملی با حضور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج از سراسر کشور در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

طی این همایش از رتبه های برتر دفاتر استانی خبرگزاری بسیج تقدیر شد. بر همین اساس استان های آذربایجان شرقی، همدان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب به عنوان دفاتر استانی برتر خبرگزاری بسیج، معرفی شدند و با اهدای لوح از دفاتر خبرگزاری بسیج در این سه استان تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در این همایش، رییس بسیج از سامانه جامعه خبرنگار شهروندی رونمایی کرد و در ادامه از ضیاءالدین دری، کارگردان سریال فاخر کیف انگلیسی و ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی ارزشمند یتیم خانه ایران نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات