با حضور جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی استان مازندران در ساری برگزار شد؛

افتتاحیه نهمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی مازندران + تصاویر

مراسم افتتاحیه نهمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی مازندران با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان مازندران در جمع دانشجویان حاضر در این دوره در سالن فتح المبین ناحیه بسیج ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۳۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از مازندران؛ مراسم افتتاحیه نهمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی  مازندران با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان مازندران در جمع دانشجویان حاضر در این دوره در سالن فتح المبین ناحیه بسیج ساری  برگزار شد.
در این مراسم نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران  در سخنرانی خود به اهمیت طرح ولایت پرداخت و افزود: دانشجویان از این دوران طلایی نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند در سال تحصیلی جدید با قوای کامل برای کار در محیط فرهنگی، علمی دانشگاه بپردازند.وی با اشاره به تدوین برنامه آموزشی ویژه دانشجویان بسیجی برای  400 نفر در دانشگاه های استان، گفت : دوره آموزشی ولایت در سطح استانی با اعزام دانشجویان استان به قم و در مدت 10 روز ادامه خواهد داشت .
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت نیرو در راستای بسط اندیشه اسلامی بیان کرد و گفت:  دشمن بر گسترش آسیبهای اجتماعی و هجمه فرهنگی در جنگ نرم تمرکز  کرده  لذا  همین حرکت دشمن خود  مهمترین دلیل   برای بر پایی این دوره های فرهنگی برای ارتقاء آگاهی بخشی و سطح  اندیشه در جامعه است .
وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی را در دانشجویان این استان نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: وجود فرهنگ و روحیه بسیجی می‌تواند نقش بسزایی در رشد و پیشرفت جامعه ایفا کند و تجربه بارها ثابت کرده، در هرجایی که فرهنگ و تفکر بسیجی در آن حاکم است، فعالیت‌ها و برنامه‌های آن دستگاه با کیفیت و سهولت بیشتری پیش می‌رود.
وی افزود طرح ولایت از بزرگ‌ترین برنامه تربیتی معرفتی بسیج دانشجویی کشور است و این طرح ها می تواند برای دانشجویان سازنده باشد، گفت: دانشجویان دراین طرح با مباحث تربیتی، دینی، اعتقادی و انقلابی آشنایی پیدا کرده و می توانند سفیران خوبی در دانشگاه های استان باشند.

حجه الاسلام غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا نیز گفت : زمینه سازی برای ایجاد حکومت اسلامی با ظهور منجی باید مورد توجه همه هادیان فرهنگی ،تربیتی و سیاسی قرار بگیرد . وی با اشاره به نقش هدایتی ائمه ع به عنوان رهبران جامعه افزود : آموزه ها و نشر دین خدا به فداکاری نیاز دارد و مهمترین اقدام انقلاب اسلامی علاوه بر ایجاد حکومت اسلامی زمینه سازی برای توسعه معارف اسلامی است.مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : مروجان اندیشه اسلامی با تکیه بر نقش کلیدی ولایت در جامعه اسلامی هادیان دینی هستند .
گفتنی است . دوره طرح ولایت استانی با حضور 200 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان مازندران  است با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری به مدت ده روز  در اردوگاه یاوران مهدی قم برگزار خواهد شد.
photo_2017-09-03_18-40-45.jpgphoto_2017-09-03_18-40-34.jpg
Untitled.jpg

photo_2017-09-03_18-00-27.jpgphoto_2017-09-03_18-00-23.jpgphoto_2017-09-03_18-00-06.jpg
ارسال نظرات
آخرین اخبار