به مناسبت دهه امامت و ولایت صورت گرفت

دیدار مسئولین سپاه ناحیه اردبیل با خانواده شهدای فاجعه منا

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل از خانواده شهدای فاجعه منا، شهیدان فراحم نوری نوران و بالااوغلان برگستان در روستاهای سرخانلو و جمایران از توابع بخش مرکزی اردبیل دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهیدان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۵۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل همزمان با دهه امامت و ولایت جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل از خانواده شهدای فاجعه منا، شهیدان فراحم نوری نوران و بالااوغلان برگستان در روستاهای سرخانلو و جمایران از توابع بخش مرکزی اردبیل دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهیدان قرار گرفتند.
در این دیدار سرهنگ دهقانی نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه فاجعه تلخ منا بی لیاقتی حکام سعودی در اداره حج عربستان را نشان داد گفت: این فاجعه دلخراش هرگز از اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد.
وی در ادامه با تبریک اعیاد قربان و غدیر به خانواده های شهدای منا، آرزوی علو درجات برای شهدای منا و صبر برای بازماندگان این فاجعه را از خداوند متعال مسئلت نمود.
دوم مهرماه سال 94 بود که در اثر سهل انگاری سعودی ها در اداره حج، متاسفانه 464 نفر از هموطنان ایرانی در این حادثه جان باختند که از این تعداد 12 نفر از استان اردبیل ندای حق را لبیک گفته و مهاجر الی الله شدند.

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: فردین منتظرنظام

ارسال نظرات
آخرین اخبار