خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

تقلید از غرب فاجعه‌ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: تقلید از غرب دستاورد منفی و فاجعه‌ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۹۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

تقلید از غرب فاجعه‌ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار بیان داشت: تقلید از غرب دستاورد منفی و فاجعه‌ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند روش‌های زندگی و سبک و سلوک زندگی خود را به دیگر ملت‌ها  تحمیل کنند، افزود:  امروز تمدن غربی مظهر کامل زورگویی و تجمل‌گرایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی  فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: هر جا که غربی‌ها وارد شدند تاریخ ملت‌ها و فرهنگ بومی و محلی و زبان و اقتصاد  آنجا را تغییر دادند.

وی با بیان اینکه باطن فرهنگ غربی ضد معنویت و عادی‌سازی گناه است، افزود: هم‌جنس بازی  یک گناه بزرگ است که متاسفانه در غرب به عنوان یک ارزش از آن نام می‌برند و افتخار می‌کنند.

دارابی با اشاره به اینکه  بی بند و باری در غرب بسیار است، عنوان کرد: فروپاشی خانواده و مصرف مشروبات الکلی و گسترش مواد مخدر از دستاوردهای زندگی غربی است.

وی در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی و با تأکید بر ترویج آن در جامعه گفت: سبک زندگی اسلامی از قرآن نشأت می‌گیرد و انسان را به سعادت می‌رساند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی  فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امروز مردم  بیش از گذشته باید با قرآن مانوس شده و قرآن نه برای مردگان بلکه در زندگی خودشان وارد کنند.

 وی با بیان اینکه تلاوت روزی چند آیه از قرآن می‌تواند ما را از مشکلات نجات دهد، گفت: سبک زندگی اهل بیت(ع) نباید فراموش شود و باید  نوع زندگی و سبک زندگی اهل بیت برای ما سرمشق باشد.

دارابی با بیان اینکه راه رستگاری همه ما تأسی به قرآن کریم و توجه به سبک زندگی اهل بیت(ع) است، با اشاره به فضائل اخلاقی خاطرنشان کرد: در دین ما صداقت و راستگویی،  خوش قول بودن، قناعت کردن، خوش رفتاری با همسایه و... بسیار تاکید شده  است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات