مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان میانه با بیان اینکه بسیجی باید برای رفع مزبله های جامعه اش قیام کند، گفت: بسیجی باید مثل شهید حججی، حجّت خدا باشد و نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۰۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی آموزش، آگاه سازی و توانمندسازی آحاد مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی توصیه به این فریضه را مورد تاکید قرار داد.

 وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر، امر به همه کارهای خوب و نهی از همه کارهای زشت و نارواست و در این راستا، آحاد مردم موظفند انجام کارهای خوب را از مسئولین مطالبه کنند.

ملکی بر انجام کار عملی و برنامه ریزی مناسب توصیه و اظهار کرد: با برگزاری همایش، اجرای نمایش و نصب بنر و امثال اینها نمی شود امر به معروف را در جامعه گستراند، اینها باید باشد ولی آنچه مهم است عملیاتی کردن این فریضه با ارائه راهکارهای مناسب و ورود در عرصه اجراست.

      مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا حفظ حکومت اسلامی را منوط به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و موثرترین راه نهادینه شدن این فریضه را تقویت نمازهای جماعت مساجد عنوان کرد.

   ملکی رشد روز افزون شیعه انگلیسی با تبلیغات گسترده کانال های ماهواره ای انگلیسی را هشداری برای اسلام دانست و بر لزوم آگاهی بخشی مردم و مقابله با قمه زنی ها و عزاداری های خشونت آمیز تاکید کرد و افزود: هدف امام حسین(ع) از قیامش، بازگرداندن قطار اسلام به ریل اصلی و مقابله با انحرافات و تحریفات بود.

   همایش سالانه مسئولان و فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر رده های مقاومت بسیج با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان و مسئولین شهرستانی این فریضه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها