خبرهای داغ:
غلامی دبیر چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه گفت: برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه پس از داوری آثار مشخص شدند.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۳۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، محمد غلامی نصرآبادی با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه با محوریت عید بزرگ غدیر و شخصیت امیرالمومنین(ع) گفت: استقبالی که از جشنواره شاهد بودیم بسیار قابل توجه بود و بیش از ۳۰۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی ادبی و هنری ماه در برکه با بیان این که داوری آثار پس از پایان فرصت فراخوان آغاز شد اظهار کرد: پس از داوری آثار دریافت شده از شرکت کنندگان در هر بخش سه نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی به برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره اشاره کرد و افزود: در بخش شعر محسن کاویانی و حسن خسروی از قم و فاطمه حلیمیان از مشهد به ترتیب جایگاه اول تا سوم جشنواره را به دست آوردند و هیأت داوران اشعار علی سلیمانی، علی فردوسی، حسین طاهری را نیز شایسته تقدیر دانست.

غلامی اضافه کرد: معصومه حیدری، مهدی مولایی، فائزه خیامی نژاد نیز در بخش پیامک ادبی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

دبیر جشنواره شعر، پیامک ادبی و نقاشی کودک و نوجوان را به عنوان سه بخش این جشنواره معرفی و تاکید کرد: آثار دریافتی در هر بخش در آینده به نام صاحبان اثر در مجموعه ای منتشر خواهد شد.

وی هدف از هدف از برگزاری جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر خصوصا در فضای مجازی و جذب مشارکت حداکثری مردم دانست و خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی هنری ادبی ماه در برکه پنجشنبه  ۱۶ شهریورماه با حضور مسئولان و شعرخوانی شاعران مطرح کشور در مهدیه سفیدشهر آران و بیدگل برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات