مدیر کمیته امداد اراک منطقه یک گفت: از ابتدای سال تاکنون 47 مسکن مددجویی در شهرستان اراک با اعتباری بالغ بر 672 میلیون تومان تعمیر و بهسازی شده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۳۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا نصیری‌نیک مدیر کمیته امداد اراک منطقه یک از تعمیر و بهسازی 47 مسکن مددجویی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 47 مسکن مددجویی در شهرستان اراک با اعتباری بالغ بر 672 میلیون تومان تعمیر و بهسازی شده است.

وی تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری دانست و افزود: همچنین مبلغ 30 میلیون تومان بابت تکمیل مجدد به این مددجویان در مراحل بعد پرداخت خواهد شد.

مدیر کمیته امداد اراک منطقه یک تصریح کرد: مقاوم سازی دو باب مسکن مسکونی مددجویان روستایی از جمله دیگر فعالیت‌های این نهاد حمایتی بوده است که بخشی از تسهیلات پرداختی به این مددجویان به شکل بلاعوض بوده است.

نصیری‌نیک در ادامه گفت: تمام هزینه ساخت این دو مسکن مددجویی 70 میلیون تومان بوده که 15 میلیون تومان بابت مقاوم‌سازی هر مسکن توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

وی یک باب مسکن مددجویی شهری را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان و بیان کرد: هزینه ساخت این مسکن مددجویی 70 میلیون تومان برآورد شده که 21 میلیون تومان آن به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

وی در ادامه از پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت خبر داد و گفت: 9 نفر از نوعروسان تحت حمایت با کمک هزینه ازدواج با اعتبار 27 میلیون تومان راهی خانه بخت شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی آموزشی وسیاحتی  چابکسر برای دانش‌آموزان تحت حمایت و با اعتبار 21 میلیون تومان از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان اراک در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات