خبرهای داغ:
معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل گفت: شرکت تعاونی صالحات انجمن اسلامی علی آباد بخش مرکزی آران و بیدگل به عنوان تعاونی برتر ملی و تعاونی برتر استانی در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، ابوالفضل معینی نژاد با اشاره به نام‌گذاری هفته تعاون اظهار کرد: این هفته فرصتی است که تعاون به عنوان یک توصیه موفق دینی و یک اصل از اصول توسعه اقتصادی در قانون اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار آران و بیدگل تعاون را اهرمی مناسب برای توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: تعاون مى تواند در بهره‌ورى بهینه از شرایط زندگى، کار، تولید و ارتقاى سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر باشد.

وی نام‌گذاری سال جاری با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را یادآور شد و اضافه کرد: انتخاب این شعار از سوی رهبر انقلاب  نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

معینی نژاد انتخاب شرکت تعاونی صالحات انجمن اسلامی علی آباد بخش مرکزی آران و بیدگل به عنوان تعاونی برتر ملی و تعاونی برتر استانی در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های استان اصفهان را افتخاری برای منطقه و شایسته تقدیر دانست و افزود: توسعه تعاونی‌ها در آران و بیدگل علاوه بر کاهش مشکلات اشتغال و اقتصاد عاملی برای ترویج فرهنگ مشارکت، همدلی و همکاری خواهد بود.

۱۱ تا ۱۷شهریورماه به بهانه تصویب قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

 

ارسال نظرات