مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت: کلنگ این مدرسه 2 کلاسه به مساحت 240 متر مربع زده شد و پیش بینی می شود طی دو یا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۴۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر آموزش و پرروش سرعین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز ، گفت : وقتی که خیّرین جهت انجام کارهای خیر همچون مدرسه سازی که یک کار ارزشمندی است، دست به کار می شوند، این امر موجب ترغیب سایر افراد به فعالیت های اینچنینی می شود .

سید غلامحسین گنجی افزود : خیران مدرسه ساز با احداث مدارس نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی در این شهرستان داشته اند و از این رو شایسته احترام و تکریم هستند.

گنجی تصریح کرد : هر مدرسه ای که ساخته می شود گامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برداشته می شود و هر چقدر سطح دانش جامعه بیشتر باشد به همان مقدار امنیت، آسایش و پیشرفت بیشتر می شود.

وی اظهار داشت : کلنگ این مدرسه 2 کلاسه به زیر بنای 60 متر مربع و در زمینی به مساحت 240 متر مربع زده شد و پیش بینی می شود انشالله طی دو یا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد : مدرسه مذکور به صورت کاملا خیرساز است که به همت خیرین ، آقایان علی جابر انصاری و محمد مولایی فخر احداث خواهد شد

آئین کلنگ زنی مدرسه 2 کلاسه روستای تازه کند از توابع بخش سبلان شهرستان سرعین ، با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان سرعین ، بخشدار سبلان ، مدیر کل نوسازی مدارس استان ، معاون سواد آموزی و مشاور اجرایی  مدیر کل آموزش و پرروش استان اردبیل، مدیر آموزش و پرروش سرعین و جمعی از اهالی روستای تازه کند سبلان برگزار شد.

دانش آموزان روستای تازه کند سبلان پیش از این در مدرسه کانکسی درس می خوانند که متحمل مشکلات مختلفی بودند.

 

منبع:چشمه لر

 

ارسال نظرات