مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بیله‌سوار:

نیروهای جهادی دانشجویی به مناطق محروم شهرستان بیله‌سوار اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بیله‌سوار گفت: نیروهای جهادی دانشجویی در قالب ۸۰ نیروی بسیجی به مناطق محروم شهرستان بیله‌سوار اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۴۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عادل شفایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بسیج دانشجویی با همکاری تمامی ارگان‌های ذی‌ربط، اردوی جهادی دانشجویی را در سطح شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌کند.

وی افزود: در این اردو که به مدت 10 روز به طول خواهد انجامید بیش از 80 دانشجوی بسیجی اعم از خواهران و برادران از دانشگاه‌های آزاد و پیام نور این شهرستان در روستاهای هدف از جمله روستای زرگر و قره قاسملو به انجام امور جهادی می‌پردازند.

شفایی گفت: در این اردوها جهادگران بسیجی دانشگاه برنامه‌های متنوعی از جمله ساخت خانه نیمه‌تمام، ساخت سرویس بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی را اجرا خواهند کرد که در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام و توصیه‌های لازم به بسیجیان حاضر در اردو داده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: در این اردوها تیم پزشکی رایگان نیز برای مداوا و ویزیت رایگان بیماران نیز حضور خواهند یافت تا در هنگام حضور نیروهای جهادی در مناطق مشخص شده خدمات پزشکی و درمانی رایگان نیز به افراد هدف در این طرح و اهالی روستاهای محروم شهرستان ارائه شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اردوهای جهادی نقش و تاثیر به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به افراد ساکن در مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار دارد تلاش و جدیت باید بر تداوم و توسعه برگزاری چنین اردوهایی و اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم باشد تا بتوانیم با این امر زمینه‌ساز برطرف کردن محرومیت از چهره این مناطق باشیم.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات