مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پنجمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی در منطقه روستایی چارچشمه خمین همزمان با دهه امامت و ولایت برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

صابر جباری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از آغاز به کار پنجمین بیمارستان صحرایی سپاه روح‌الله خبر داد  و گفت: امسال این بیمارستان صحرایی در منطقه روستایی چارچشمه شهرستان خمین برپا می‌شود.

وی افزود: بیمارستان شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» از فردا به مدت سه روز آماده ارائه خدمات تخصصی به بیماران نیازمند در این منطقه است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: روزانه 250 تا 300 نفر نیرو در این بیمارستان حضور خواهند داشت، 40 متخصص و فوق تخصص و 25 پزشکی عمومی داوطلبانه و جهادی در این بیمارستان تمامی خدمات حوزه درمان را از صفر تا 100 رایگان به بیماران ارائه خواهند کرد.

جباری خاطرنشان کرد: از سه ماه قبل غربالگری برای برپایی این بیمارستان در منطقه آغاز شده است تاکنون برای 25 هزار نفر ویزیت صورت گرفته که از بین این تعداد 2 هزار نفر نیازمند ویزیت تخصصی شناسایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات